Mammaträning

Mammaträning

Träning i grupp med max 12 deltagare. Här stärker vi upp kroppen efter förlossning och jobbar mycket med hållning, bål och stabilitet.
Vår tränare, Rebecka, gick sin senaste utbildning hos Safe Education våren 2018 för att hålla sig uppdaterad inom det nyaste inom ämnet för en så säker och korrekt träning som möjligt.

Vill du veta mer om hennes utbildning eller om träningen kan du kontakta henne på rebecka@teameastsweden.se

Graviditetsträning

Graviditetsträning

Träning i grupp med max 12 deltagare. Här stärker vi upp och förbereder kroppen inför förlossning och livet som mamma.
Vår tränare, Rebecka, gick sin senaste utbildning hos Safe Education våren 2018 för att hålla sig uppdaterad inom det nyaste inom ämnet för en så säker och korrekt träning som möjligt.

Vill du veta mer om hennes utbildning eller om träningen kan du kontakta henne på rebecka@teameastsweden.se

Familjeträning

Familjeträning 45 min

Barn och vuxna tränar tillsammans!
Vi gör övningar och rörelser som utmanar motorik, styrka och kondition.
Vi använder främst kroppen men även andra lättare redskap som t.ex. rep, tjockmatta, bollar etc.
Det är garanterat svettigt för vuxna och barn!

Rörlighetsträning

Rörlighetsträning

Ett pass på 45-60 minuter där vi jobbar upp rörligheten genom statiska stretchpositioner.
Vi jobbar igenom hela kroppen och stretchar ut musklerna i samtliga leder.
En del balansträning förekommer också i passet.

Hiit-Workout

Hiit-Workout

Ett högintensivt träningspass där vi jobbar med och utan redskap. Vi blandar styrka och kondition i olika intervaller. Alla kan delta oavsett tidigare träningserfarenhet eller skador. Vi kan alltid anpassa samtliga övningar efter allas behov. Ett fartfyllt pass tillsammans med ett härligt gäng där man hela tiden jobbar efter sin förmåga och dagsform.

Kettlebell

Kettlebell

Ett pass där vi jobbar framförallt med styrka, explosivitet och stabilitet.
Vi jobbar med två kettlebells – en lättare och en tyngre – och varierar övningar ovanför huvudet med svingar, marklyft och knäböj i olika former. Kettlebell passar dig som är van utövare men även dig som är nybörjare med dessa järnklot.